Makan-makan

Hey.
title 'makan-makan' is actually
when i & my friend, Amann, Aminn's twin
have been to Kuala Perlis around 6.17pm for lunch
hahaha. lunch membabi buta kot time tuwh ;P
but, nevermind. that's our bussiness, not yours
ngee~ just joking dear (;

sume gambar-gambar nie aku saje je try
snap gune my new CANON, nak tgk oke ke tak
but, walaupun camera tuh murah & megapixel
x besar mane pown, alhamdulillah,
aku puas hati dgn gambar-gambar yang aku ambik nie
kalo korang rase mcm biase-biase jewp,
suke ati korang lah.
sbb aku taw aku amatur
not profesional yet
but, that time akan dtg jugak
dgn usaha yang aku buat skrg nie ;)

papepown, sbg sorg manusia lemah
aku still need ur suggestion
or opinion to make my photography handmade
better from time to time
tengs tengs & tengs so much ;)

kat bawah nie aku punye
photography handmade
sile bg komen, pendapat & & juga cadangan
jgn nak loyar buruk suda!
ketok kang! ;P

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment