Macam-macam

Title macam-macam nie aku tataw la merujuk kpd ape act
agak blur sekarang nie. tp, post blog tetap tak dilupakan :P
Hahaha. Oke then, gambar-gambar neyh aku snap
sebelum aku sampai kat perlis. dari kota bharu, on the way g perlis
aku main snap je. haha. addicted to photography kot (;
tp, ade aku kesah? aku kan ayyman. ayyman tak kesah. ngee~

erm, gambar-gambar kat bawah nie mase aku tgh tggu bas datang
u know what, time amek gambar-gambar nie, org tgk aku pelik
tp, aku kan ayyman. ;) so, pegi mati org-org yg tgk aku tuwh
hahah. mulot agak kurang ajar. :P
tp, gambar-gambar nie di snap sebab aku da kebosanan
tahap gaban tggu bas bodo dtg. kat tiket showed
pukul 9am, but dtg 10.30am. janji melayu.
macam gampang. bile ditanye je, bas on the way
on the way kepala hotak ko abg jual tiket.
nak menipu pown, agak-agak la.
menipu orang bodo, bole la kot ;P
hahhaa. lupekan abg jual tiket tuh.
tgk gambar-gambar yang aku snap
then bg feedback oke!?
tengs tengs tengs. <33




gambar-gambar kat bawah nie pulak aku snap mase atas bas
terjaga dari tidur, terus amek kamera then snap.
hahaha. sgt addicted to photography oke! ;P
pakcik kat sebelah tgk pon heran.
terjaga dari tidur, then snap gambar.
tp, aku rase la pakcik tuh tataw papepown
kan pakcik old skull? :P
sorry, kalo ade anak-anak die terbaca neyh
aku syg la bapak ko!
hakhakhak.

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment