Im Sorry For The Way I Took


Akan mengaji, surat 'lah hilang; akan bertanya, guru 'lah mati




Aku nekad memilih jalan aku sendiri bukan bermakna aku ingin menjadi anak derhaka, tetapi aku harus mengejar impian aku dan pastinya aku akan buktikan kepada kau wahai Ibunda dan Ayahanda.

Aku hanya mengharap restu dan doa dari mereka dalam meneruskan usaha aku mencapai cita cita yang aku impikan selama hayat aku. Selebihnya, aku akan berusaha sendiri tidak kira susah atau senang, sesungguhnya aku akan mengharunginya.

Kepada Ibunda dan Ayahanda ku, anakanda memohon seribu kemaafan dari hujung rambut ke hujung kaki ini kerna anakanda memilih jalan ini dan anakanda tahu Ibunda dan Ayahanda terutamanya mungkin tidak menyukai dengan apa yang anakanda lakukan. Tetapi percayalah wahai Ibunda dan Ayahanda, anakanda akan pulang dengan kejayaan dan anakanda akan buktikan yang anakanda mampu capai apa yang anakanda inginkan.


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment