Menganggur itu hebat ?


Aku adalah seorang penganggur terhebat ! ;)
Tapi aku bukan tidak berusaha untuk dapatkan kerja.
Sebab aku fikir macam mana nak bela anak anak + bini aku kalau aku tiada kerja ? =.=
Interview siti situ sana sini, tapi belum ada rezeki.
*rasa mcm kena mandi bunga kot* untuk buang sial orang orang yang dah takde kaitan ;)

Tapi semalam, aku ada terfikir pasal buat bisnes kecil kecil.
Banyak aku fikirkan jenis bisnes tu, tapi taktau yang mana paling senang, and paling cepat pulang modal. =.=
Sesungguhnya, aku tak reti nak mulakan benda benda macam ni.
Tapi aku nak ada kerja ! Untuk anak bini aku yang tengah meminta sedekah kat kedai kedai makan sekarang. Kesian dia orang ! :(
Maafkan daddy sebab kau orang kena buat kerja tu semua
*tetiba*
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment