MenJaring Setelah Supper



Supper ! Sebenarnya bukanlah supper sangat pun. Makan nasi pun cinonet je. Berlagak supper macam orang lain. *ceh ! Boleh blah lah kau. ==' Tak hotstuff pun kau kalau supper. Fine !

Tengok lah Nasi Goreng Kampung ni. Membazir je. Mesti kena tinggal separuh. Mintak separuh pun tinggal separuh. Macam mana nak tough ?! wtf ! okay tu hanya mimpi angan aku je. Jangan terpengaruh ye kawan kawan =='

Seterusnya balik ke office, Thiru (ye itu nama sebenar, bukan rekaan) memulakan "site visiting", kononnya di aras B1. Sebenarnya ini kali pertama aku tekan butang lif ke aras B1. Jakun kan ? Takpe, aku yang jakun, bukan korang. wthhhh ! Masuk kat NOC (aku lupe shortform untuk apa. poor me =.= ) dan aku kaget. Okay kaget tu macam terkesima. Tak faham lagi ? Terkesima tu macam terkejut atau shocked bak kata omputih masa mula mula masuk ke department NOC tu. Very-the-power-rangers-punya-markas.

Ni company aku punya logo lah. Cun ke tak ? Pergi jahanam, tiada kaitan dengan aku mahupun korang atau yang hidup dan juga yang telah meninggal dunia. *Al-fatihah*. Jangan banyak complain kalau taknak kena hempuk. *garang kan ? Grrr*

Ini lah yang aku maksudkan dengan Very-the-power-rangers-punya-markas. Seiras kan ? (Tolong setuju, kalau tak aku malu ==' )

Dan bermula pose sana pose sini tanpa kenal erti penat lelah setelah bekerja seharian dan jugak tak reti malu dengan staff NOC. HAHAHAHAHA. macam aku kisah pulak, kan ?

Ini pulak bersama Kak Wawa, bukan Serawa atau Rawa Tossei. Ok, Rawa Tossei tu sedap, korang mesti cuba ! Perghhh* Menjilat ibu jari....kaki mamak. Ye, dah keluar dari topik...
Yang lampu hijau tu aku taktau apa, sebab kusyuk sangat pose sana pose sini, lupa nak
tanya. =='

Belakang tu bukan Bursa Saham Malaysia, harap maklum. Tu lebih kurang macam... macam... ntah la, aku lupa. ==' *maaf*

Dan belakang Serawa tu adalah meeting room. Eh bukan! Sis Wawa..pembetulan*
Serious shit tempat yang Very-the-power-rangers-punya-markas ni sangat menerujakan terutama Sis Wawa. Melompat lompat dia. *okay, sebenarnya itu aku. Kbai*




p/s : Terima kasih brader brader NOC tolong supplykan pencahayaan ataupun dengan kata lain, lighting. Sporting habis ! ;)


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment