Gaduh sambil berlawak ?



Ini adalah sebenarnya perbualan antara Si A dengan Si F yang mana mereka merupakan kawan baik, sepupu dan musuh persaingan dari zaman kecil. Si A lagi berhati lembut dan tulus ikhlas sedikit berbanding Si F. *Grrr-terus terang jek la, antara aku dan Fhea. Terang terang nama FB kat situ. Apa ke bengap aku ni. =='


Ikuti kronologi pergaduhan lawak akibat kebosanan tahap San Goku melanda aku dan juga akibat sifat dengki dengan sepupu sepapat sendiri yang beraya sakan tahun ni, open house sana sini tapi aku hanya beraya di pejabat. T.T Tercetuslah sifat dengki tu dan terjadi lah adegan seumpama di bawah ini. Tapi yang penting Fhea punya seluar and baju dah boleh bagi aku. Faham faham lah sendiri kenapa kalau dah kelima lima hari beraya asyik sumbat ketupat, nasi impit, satay Ummi, Satay Malaysia (*promote satay dari Kg baung asal usul aku*), rendang daging, rendang tokayahuminenekpakcikmakciksCCMCKZ <---yang ni Fhea je faham HAHAHA.


Tapi harap maaf, bahasa kali ini bukan bahasa baku Melayu, tetapi bahasa pekat/rojak
Kelantan - Kg Baung. Tak faham tanya, kalau tak tanya, sesat jalan.
*takpe, boleh ikut signboard - ok merapu lagi =='


*klik image untuk paparan lebih jelas walaupun korang tak faham =="







p/s : teringat semua kenangan zaman muda, zaman jahiliah. Tapi ni baru sikit. Akan muncul lagi pergaduhan bodoh seumpama ini dimasa akan datang. *Pesanan penaja- kbai*

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment