Usaha


Orang nak kurus, tapi aku nak gemuk. ==' Okay, bukan gemuk boroi, tapi berisi dalam erti kata lain. Ramai sangat tegur pasal aku ni kurus sangat. Ada yang suruh ambil supplement, workout at gym.. tapi semua tu bagi aku membazir. Salah satu sebab adalah kos yang mahal. Dan orang suruh buy a set of dumbbell then workout at home everyday. Ya, itu cara paling jimat tapi aku fikirkan pasal masa, yang mana memang masa aku tidak banyak yang terluang. Kerja, kerja dan kerja sepanjang hari. Balik kerja, penat lelah memang tak payah nak cakap lah, kalah buruh binaan penatnya. Orang cakap "spend your 10 minutes time to do some workout" . WTFF ? 10 minit dari 1,440 minit ? Agak agak bila tahun aku nak berisi ?! HAHAHA. Nak fikir pun tak mampu.

Setiap kali makan memang takkan pernah habis, melainkan western food & junk food. Yeah, itu memang favourite aku setiap masa dimana jua. Makan satu hari sekali pun bagi tubuh aku pun dah cukup. Kenapa begitu ? Fakk, serious shit aku teringin makan banyak tanpa perlu 'buang balik' selepas itu. Hmm, itu lah masalah aku. Makan - be*** - makan - **rak .. Rimas aku . =='

Ni untuk breakfast, tu pun half an hour je. HAHAHAHA. Separuh lah kiranya. Kenyang sampai petang. Korang mampu ? Confirm tak ! HAHAHA

Ni pulak beli just untuk prepare, kot kot lah lapar time tengah kerja tu. Sedap. Sedap sangat.

Tapiiiii.... hasilnya ?

Ini lah baki nasi yang tinggal. Lauk semua habis ranap aku pelahap. So, how to gain some weight dear ? Any best idea you suggest to me ? But it's must less-cost .
p/s : Gambar Yaasin tu bukan wayang semata. Sekian. Kbai =='



Ann Ward ni pun satu group masalah aku sekarang ni.
Tapi dia lebih bertuah berbanding aku. =='
Nasib dia tidak pernah lupakan aku.
Selalu BBM dengan aku and video call cakap pasal
FASHION SHOW ! wtf kau ! =P

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment